2012. május 26., szombat

Paprikáskrumpli

Tudom, ennek az ételnek a receptje mindenkinek a könyökén jön ki, de ez most annyira jól sikerült, hogy muszáj megmutatnom!
Kellett hozzá 5 közepes méretű burgonya felkockázva, egy paradicsom meghámozva, egy fél paprika ici-picire felvagdosva, egy közepes fej vöröshagyma szintén nagyon apróra vágva, meg egy fél szál kolbász, aztán só, bors, pirospaprika.
Kevés olajon megpirítottam a hagymát, beletettem a karikázott kolbászt, kicsit kavartam rajt, beletettem a paradicsomot és a paprikát, öntöttem rá pirospaprikát, kis vizet alá, aztán ment bele a krumpli, sóztam, borsoztam, összeforgattam, és utána felöntöttem vízzel. Így fődögélt szépen takaréklángon egy jó ideig, míg úgy nem tűnt, hogy minden megfőtt benne. Néha a legegyszerűbb megoldások a legjobbak:).
Savanyú uborkával szoktuk enni, meg kenyérrel, és én néha még rántottával is, igaz akkor hagyom a kenyeret:).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése