2012. június 26., kedd

Finom és egyszerű...

Igaz, hogy nekem kéne kicsit fogynom, és mégis a pénztárcám vette magára ezt a terhet, és sokkal sikeresebb is, mint én a jelen témában, de hát akkor is, enni azért mégiscsak kell!
Körülnéztem, mi van itthon! Nagymamámtól maradt még egy kevés újkrumpli, a kisebbek, amiket én sokkal jobban szeretek, mint az óriásokat. Eldőlt, ebből kellene valamit alkotni!
Hát olyan, de olyan finomság készült!!!
Párom édesanyjától kapott egy szuper teflonos serpenyőt születésnapjára, aminek két fémfüle van, tökéletes, egyszerűen imádom, azóta szinte csak azt használom:)! Egy nagyobb hagymát karikákra szeltem, és kevés olívaolajon megpirítottam. Ebbe három vékony szeletke kockázott szalonnát tettem, majd ment bele a maximum félbe vágott újkrumpli. Nyomtam bele egy kis fokhagymát, tettem bele épp egy csipetnyi sót, majd felöntöttem egy kis vízzel, tettem még bele petrezselyemzöldet és fedő alatt félig puhára pároltam. A víz még nem teljesen párolgott el belőle, mikor levettem a gázról, mertem rá kb. egy pohár tejfölt (nem kevertem el) és reszeltem füstölt sajtot sajtot a tetejére. Lefedtem alufóliával és még egy kis időre (kb. 20 perc) a sütőbe tettem. Mikor lejárt az idő, levettem a fóliát és rápirítottam a sajtot, de azért vigyáztam, hogy kicsit leves maradjon. Egyszerűen fenomenálisan finom!
Mondjuk én nem szeretem a borsot, de páromnak tuti frissen őrölt borssal fogom tálalni, ha hazaér:)!






1 megjegyzés: