2012. június 24., vasárnap

Teljes mánia

Az a helyzet, hogy elkezdtem olvasni néhány körmös-manikűrös beauty blogot, és teljesen beszippantott. Azon kaptam magam, hogy elkezdtem írogatni, melyik színeket szeretném melyik márkájú lakkokból, milyen technikákat szeretnék kipróbálni és mire van hozzá szükségem. Mivel alapvetően szeretem azt hinni, hogy kreatív blogot vezetek, ezért terméktesztelés nem nagyon lesz, és nem alakulok át sminkes kiscsajjá, pláne, mert a témában rengeteg profi és nagyon jó blog van, de azért az tuti, hogy több körmös (technikai és inspirációs célú) bejegyzés várható, és új címke alá pakoltam a turis és bolhapiacos szerzeményes dolgokat is, ide jobban beleillett, és lassan elkezdem feltölteni a dolgokat.

Lényeg a lényeg, hogy akit ez a téma érdekel, az megtalálja ezentúl ezt is a blogon:). Épül, szépül, egyre több minden lesz, csak győzzem szuflával:D!!! Amúgy most már azért alakul, egyre kevesebb az üres címke, hogy vagytok megelégedve?

2 megjegyzés:

  1. Hajrá! Várom a posztokat ebben a témában! :)

    VálaszTörlés
  2. Jah, és nem tudom, néztél-e e-mailt vagy a blogomat, de megérkeztek a kicsikék! :) Készült róluk bejegyzés is. :D

    VálaszTörlés