2012. augusztus 2., csütörtök

Fiáker étterem - Pécs

Ez is egy régebbi bejegyzés, de jobban passzolt ide, az "Erre jártam" témába, hiszen itt tudom megmutatni nektek azokat a helyeket, ahol jól éreztem magam, legyen az  étterem, cukrászda, város, vagy egy egyszerű házibuli. Remélem, érdekesnek, hasznosnak találjátok ezt a menüpontot is, és találtok ötleteket a jövőre nézve.


Nekem nem volt sosem éttermes ballagásom. Nagy a család, és anya és mama is nagyon jól főz, meg hát étteremben enni drága, így mindig az otthoni ünneplést választottuk, és ezek a családi összejövetelek és papírünneplések mindig nagyon jól sikerültek. Ugyanakkor úgy voltam vele, hogy diplomaosztómra szeretnék végre én is étteremben enni, szeretném, ha nem anyának kellene sürögnie. És persze szeretném én kiválasztani az a nem túl drága, ugyanakkor hangulatos éttermet. Pécsett a Felsőmalom utcában van egy étterem, egyik kedvencem, a Fiáker! Neten utána lehet nézni, bár a honlap szerintem szörnyű, mert a design nem ad vissza semmit a hangulatból, az étlap hiányos, csak a menüt frissítik. Ugyanakkor a hely maga rém hangulatos! Kicsit pince feeling, ólomüveg ablakok, festmények és kreatív dekoráció a falon, van kétszemélyes asztalokkal sorba rakott folyosó, ami gyakorlatilag a romantikázós terem és nagyobb társaságnak való asztalok is. Persze maga az étterem nem túl nagy, ugyanakkor nem túl drága, ráadásul hétköznap déltől háromig, vagy a készlet erejéig menüztetés is folyik. Ilyenkor tömve van az étterem, de ez ne tántorítson el benneteket! A kiszolgálás gyors, udvarias, fiatalos. És az adagok rettentő nagyok és laktatóak, sőőőt finomak! Egy kis ízelítő az A'la Carte-ról, amit az én kis családom evett a diplomaosztómon:
Kapros csirke, rizi-bizi


Rántott camembert, hasábburgonya, áfonyalekvár


Kapros túróval töltött husi, rösztiburgonyával


Ez pedig valami csípős-tejfölös szelet husi volt, szintén rösztiburgonyával, amit öcsém evett.
 A képek szerintem magukért beszélnek!Ha Pécsett jártok és betértek ide, írjátok meg nekem a tapasztalataitokat!

1 megjegyzés:

  1. Hogy milyen kicsi a világ! Anyukám barátja ott az egyik szakács:) Majd megmondom, hogy frissíthetnének a honlapon:)

    VálaszTörlés