2012. augusztus 6., hétfő

Paradicsomos karaj

Ez volt az egyik kedvenc receptem a régi blogról. Nagyon egyszerű, és annyira jól nézett ki...pont mint amennyire finom is volt:). Egy naptárban látott kép inspirálta a receptet:



 A husit (disznókaraj szeletelve) bedörzsöltem szárnyasfűszerrel és elősütöttem. Az olajban megpirítottam két vöröshagymát karikázva, beleszeltem 6 gerezd fokhagymát 5 paradicsomot és egy piros kaliforniai paprikát. Mikor a paradicsom már mártásosodott, beleraktam egy lapos evőkanál cukrot, borsoztam, sóztam, és dobtam rá egy kis majorannát. Visszatettem bele az elősütött 4 szelet húst és amíg teljesen meg nem puhult a husi, addig fedő alatt pároltam. mikor majdnem kész volt, aprítottam bele egy kis zöldségzöldet. Hasábkrumplival tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése