2012. szeptember 2., vasárnap

Nyárutó

Ha nyár, akkor lángos!
Nem nagyon ismerek olyat, aki ne szeretné. Gyerünk, most már nincs is olyan meleg a konyhában, tessék meglepni a családot egy kis nyárral így ősz kezdetén!!!

Én a kefíresre voksolok, mert az olyan placebo-egészséges, anyukám a burgonyásra, de olyat is hallottam, hogy kenyértésztából a legjobb. Mindhármat kóstoltam és arra jutottam, hogy mindegyik változat tökéletes:)!

Ha Pécsett jártok vasárnap délelőtt, akkor a bolhapiacra érdemes tenni egy kis kitérőt, és ott tessék megkóstolni az ételsoron egy teljesen fehérre festett, kb. középen elhelyezkedő, pont a keresztút előtti utolsó bódéban kapható lángost! A legjobb, amit valaha ettem, meglocsolva fokhagymás lével, normális tejföllel, sajttal, nem azzal a tömeges íztelen vacakkal, és a tetejére egy kis lilahagyma. Legközelebb, ha megyünk, tuti csinálok fotót, és felteszem a blogra, mondjuk a Pécs, én ezért szeretlek rovatba, ami még nincs, de majd lesz:).

Addig tessék, az én receptem:
Fél kg. liszt, egy pohár kefír, cukros vízben felfuttatott élesztő, ízlés szerint só, mindez összedolgozva, megkelesztve, majd kisütve:). No meg, ha gondoljátok, akkor lehet bele mustár és virsli:).

Persze ez is egy azon receptek közül, amit az ember nem méricskél, csak úgy ösztönből.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése