2012. június 24., vasárnap

PIF

Már nagyon régóta szerettem volna jelentkezni PIF játékra, két okból is: egyrészt nagyon szeretek ajándékot adni, másrészt szeretek kapni is. Eljött hát az ideje, jelentkeztem Beánál és bár még nem kaptam visszajelzést, azért tűkön ülve én is meghirdetem a saját PIF-emet. Remélem, lesz jelentkező!
A szabályok:
1. Bárki játszhat, aki saját bloggal rendelkezik.
2.Az első három ember, aki kommentet  hagy ennél a bejegyzésnél, általam készített ajándékot kap, amit egy címért cserébe az elkövetkező egy évben adok postára (365 nap a határidő, de valószínűleg annál azért gyorsabban odaér:)).
3. Akik kommentet hagynak, azok vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukba és a leírtak szerint ők is továbbviszik a játékot. Csak ebben az esetben kapják meg a meglepetést tőlem.

Ennyi lenne. Ki szeretne tőlem valamit?

5 megjegyzés: